Subject: Rannametsa-Ikla riigitee nr 19331
From: "Tarmo Pilv" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 09:07:11 +0300

Austatud transpordiameti esindajad,

Teatavasti juhtus eile 29.mail umbes kell 13.30 liiklusõnnetus Ikla lähedal 
ning seetõttu suunati liiklus ümber Via -Baltica maanteelt Rannametsa-Ikla 
riigiteele nr 19331.
Eelpool nimetatud asjaolude tõttu sai Rannametsa-Ikla maantee olulisi 
kahjustusi.Paljudes kohtades purunes asfaltkate täielikult ning kogu maantee 
ulatuses hävitati teepeenrad,mis nüüdseks on asendunud kohati mudaste aga 
sügavate ja laiade rööbastega.
Rannametsa-Ikla riigitee läbib mitmeid külasid ning seetõttu on nende külade 
miljööväärtuslik keskkond täielikult hävitatud.
Tegemist on piirkonnaga ,kus eriti suviti viibib palju turiste ja 
puhkajaid.Selline keskkond ei võimalda puhkajaid kuidagi meelitada oma aega 
seal veetma. Täielikult on välistatud matkajate ning jalgrattaga liikujate 
võimalus seda maanteed kasutada.See aga põhjustab korvamatud kahju 
kohalikele ettevõtjatele.
Oluline on ka see,et kohalikud elanikud ei saa peale sõiduauto enam 
tavapäraselt liikuda ning kogu ümbrus jätab masendavalt lagastatud mulje.
Palume teie abi tekkinud olukorra lahendamiseks.

Kohalike külaseltside esindajana

Lugupidamisega

Tarmo Pilv
Vandeadvokaat

Mobiil: +372 50 20 425
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Advokaadibüroo Tarmo Pilv ja Partnerid OÜ
Paju 2, Tartu 50603
Tel +372 4844 000 Faks +372 4894 688
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
http://www.tarmopilv.ee/

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4x3qs1Ah43X_CwwTewMaPOkIwA89-r2QEcDT9dr-jCJAALomBBremOYF0lpBByocr0O6VzO3F4AD6n->

 *** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.